Nieuws van Cuzco-Kenneth - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Kenneth en Yana - WaarBenJij.nu Nieuws van Cuzco-Kenneth - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Kenneth en Yana - WaarBenJij.nu

Nieuws van Cuzco-Kenneth

Door: Kenneth

Blijf op de hoogte en volg Kenneth en Yana

26 Juli 2013 | Peru, Cuzco

Hallo België!

Er is weer een weekje gepasseerd en ik begin hier echt in een routine te komen. Opstaan, brood met confituur eten en thee drinken, naar de les gaan, wat rondhangen of wat lezen in de zon, soep eten en daarna een bord vol rijst met wat vlees en thee, terug naar de les (waar ik ook thee drink), gaan klimmen, weer brood met confituur of kaas eten (met een tas thee natuurlijk) en dan gaan slapen.

Natuurlijk zien niet al mijn dagen er zo uit. Dit weekend was er een festival in Pisac. Dat is een dorpje op een uurtje van Cuzco waar de Inca's zotte terrassen hebben gebouwd tegen de bergen. Ik ben 3 dagen op dat festival gebleven. Heel de nacht feesten en overdag uitrusten in de zon!! De locatie mocht er zeker zijn: een grote vallei tussen de bergen... Daar heb ik nog wat Belgen leren kennen waar ik vanavond ook weer mee uitga.

Het nachtleven in Cuzco zelf is ook dik in orde. Je kan hier kiezen uit salsa-bars, reggea-bars, Ierse bars, reflex-wannabee-bars, beter-dan-reflex-bars en gewone bars. Overal serveren ze "Pisco Sour". Een drankje op basis van Pisco (de nationale sterke drank) met citroen, suiker en opgeklopt eiwit. Klinkt misschien vies, maar het is zeker te drinken. Alleen de klop die je ervan krijgt mochten ze van mij achterwege laten...
Kortom, ik heb het hier nog altijd naar mijn zin! Als hier nu nog mijn lieve Yana zou rondlopen, was het helemaal perfect...

Enfin, dit was het laatste nieuws uit de stad waar effectief alle auto's taxies zijn en waar geen enkele auto door de Belgische keuring geraakt...

Groetjes en tot de volgende!

  • 06 Augustus 2013 - 10:29

    Renilde:

    Ik zal Yana nog wel 2 weken bezig houden :) en dan krijg jij ze voor een jaar :(. x

  • 07 Augustus 2013 - 23:19

    Mams:

    Ik lees dat van die bars en festivals liever niet.
    Ik dacht dat ik me geen zorgen moest maken.
    Wel dus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kenneth en Yana

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 426
Totaal aantal bezoekers 10604

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 06 Juli 2014

Onze Grote Reis

Landen bezocht: