De eerste helft is vertrokken - Reisverslag uit Zaventem, België van Kenneth en Yana - WaarBenJij.nu De eerste helft is vertrokken - Reisverslag uit Zaventem, België van Kenneth en Yana - WaarBenJij.nu

De eerste helft is vertrokken

Blijf op de hoogte en volg Kenneth en Yana

09 Juli 2013 | België, Zaventem

Hey iedereen!

Deze morgend is Kenneth, de eerste helft van 'Kenneth en Yana', vertrokken naar Peru. Al snel werd het duidelijk dat het geen goed idee was om de eenheid 'Kenneth en Yana' opgesplitst te laten vertrekken...
Uit sms'jes is gebleken dat het in Zaventem al een beetje misliep: Kenneth heeft het vliegtuig opgehouden omdat hij zijn gsm aan de gate was kwijtgespeeld, iemand van het personeel is hem daar dan gaan zoeken, waardoor het vliegtuig ietwat te laat vertrok richting Londen. Daar verging het hem niet veel beter: na te zijn uitgestapt, heeft Kenneth gemerkt dat zijn portefeuille nog aan boord lag. Minder geluk deze keer: die heeft hij niet meer teruggekregen. Geen nood, zijn paspoort, reisdocumenten en een extra bankkaart had hij ergens veilig gestopt en cardstop is intussen gebeld, hij geraakt dus nog zonder al te veel problemen in Cuzco.

Kenneth was duidelijk erg van slag door ons afscheid, ik trouwens ook, de beslissing is genomen: apart reizen, dat doen we hierna niet meer :)

Dit was het eerste blogberichtje! Je kan je aanmelden voor de mailinglijst via een knop in de linkse balk van het scherm (geloof ik). Je geeft daar je e-mailadres in en dan krijg je een mailtje elke keer als hier iets nieuws wordt gepost.

Groetjes,
Yana